“Optifact heeft ons zeer goed geholpen. Gezamenlijk met ons als klant werd gezocht naar de beste oplossing, niet per se naar de duurste. De uitstekende inhoudelijke kennis en samenwerking met KPN gecombineerd met snelle service maakt Optifact tot een goede relatie van Gemini.”
KPN Hoogeveen
KPN Hoogeveen
KPN ÉÉN
Er zijn steeds meer manieren om te communiceren: via de vaste telefoon, in chats of op je mobiel. Daarnaast wordt online interactie ook steeds makkelijker, denk aan een videocall of tegelijkertijd online samenwerken. Om al deze mogelijkheden zo efficiënt mogelijk in te zetten heeft KPN een formule bedacht: KPN ÉÉN.
KPN ÉÉN in ’t kort
KPN ÉÉN is een oplossing voor de ICT-omgeving voor u als klant, waarin internet, vast bellen en mobiel bellen allemaal samen komen. Het is geschikt voor bedrijven van twee tot honderdvijftig medewerkers. Het is makkelijk schaalbaar en, door u zelf, centraal te beheren. Alles tegen een vast maandelijks bedrag.
Vraag vandaag nog aan onze adviseurs wat KPN ÉÉN kan betekenen voor uw bedrijf.
Wat onze klanten zeggen
“Ik ben erg tevreden over de totaal-service die Optifact verleent. Wij hebben totaal geen werk gehad van onze aansluiting op het glasvezelnetwerk.”